პროექტის გეგმა


                                  სოციალური პროექტი
                                   პროექტის სახელწოდება:  -
                          ,, ჩვენი სოფლის ღისშესანიშნაობები“

საგანი/-რუსული
საფეხური/კლასი: დაწყებითი,/ საბაზო და საშუალო
პროექტის განხორციელების დრო: სამი კვირა 

პროქტის შინარსი და აქტუალობა
 ღესდღეობით  მოსწავლეთა მხრიდან რუსული ენისადმი დამოკიდებულება ხშირად არადეკვატურულია.მოსწავლეთა უმეტესობა თვლის რომ  რუსული ენის სწავლა არ წარმოადგენს საჭიროებას,ამასთან ერთვის  ქვეყნებს შორის კომფლიქტური სიტუაციები,რაც მოსწავლეებში კიდევ უფრო ართულებს რუსული ენისადმი დაინტერესებას. ეს პრობლემა განსაკუთრებით მკვეთრად შეიმჩნევა  X-XI კლასის მოსწავლებში .
  დღეს-დღეობით ქვეყნის ეკონომიკისა და წინსვლისთვის უდიდესი როლი და ფუნქცია ტურიზმის განვითარებას უჭირავს. 
პროექტის სასწავლო მიზნები:
მოსწავლებში  რუსული ენის  ლექსიკური ერთეულებისა და გრამტიკულ კონსტრუქციების სწავლის ხარისხის  გაუმჯობესების ხელშეწყობა
მოსალოდნელი შედეგები:
პროექტის ფარგლებში მოსწავლეები შეძლებენ  რუსული  ენის გამოყენების  საჭირობის დანხვას, რომელიც  ტურიზმის განვითარებას დაეხმარება,დახვეწავენ ლექსიკურ  მარაგს  და გამდიდრებენ ენობრივ კონსტუქციებს .გაიგებენ  და გაიაზრებენ  როგორი კომუნიკაცია  შეიძლება შედგეს ტურისტებთნ, რომელი ლექსიკური კონსტრუქციბი სჭირდებათ. გამოიმიშავებენ სწორად წერის უნარებს და გამოყოფენ ძირითდ გრამატიკულ ერთეულებს. შექმნიან ბროშურებს რუსულ ენაზე, მშობლიური სოფლის ციხისძირის ისტორიული ძეგლებისა და ღირსშესანიშნაობების შესახებ    შეძლებეენ ინფორმაცის მოძიებას , რომელსაც თავისუფლად  გადაცემენ  უცხოელებს.


                 აქტივობები
1.    სკოლის დირექციასთან შეხვედრა და მათი დაინტერესება პრექტით 


2.      პროექტის იდეის განხილვა და სამომავლო  აქტივობების დაგეგმვა,პასუხისმგებელი პირების გამოვეთა

3.    გამოკითხვა /ინტერვიუ თემში და სკოლის საზოგადოებაში

4.    ექსკურსიის მოწყობა

5.    დოკუმენტური ფილმის ჩვენება

6.    კედლის გაზეთის შექმნა


7.    ვებგვერდშექმნა რომელზეც განთავსებული  იქნება გზამკვლევი ქსნის ციხის  შესახებ.

8.      იხილეთ ლინკი  https://eleneliparteliani.blogspot.com/



პროექტის მონიტორინგი

საპროექტო აქტივობები
ვადა
მოსალოდნელი შედეგი
საჭირო რესურსი
პასუხისმგებელი პირი
მოხდა სკოლის დირექციასთან შეხვედრა და მათი დაინტერესება პრექტით ,, ჩვენი სოფლის ღისშესანიშნაობები“


15. 02





პროექტის  განხორციელება
მოსწავლეები
საკლასო ოთახი
სკოლის დირექცია
პედაგოგი
თეა ნებიერიძე
მოსწავლეებმა განიხილეს პროექტის იდეა,  დაგეგმეს სამომავლო აქტივობები,გამოკვეთეს პასუხისმგებელი და დაინტერესებული პირები
25.02
პროექტის იდეის განხილვა ,სამომავლო აქტივობების დაგეგმვა და საინიციატივო ჯგუფის შექმნა.
მოსწავლეები,
პედაგოგი,
მოსწავლეები
მოსწავლეებმა ჩაატრეს გამოკითხვა თემში და სკოლის საზოგადოებაშ ,აიღეს ინტერვიუ სხვადასხვა   ასაკის ადამიანებისგან, იმის შსახებ თუ რა იცოდნენ ჩვენი სოფლის ღირსშესანიშნაობების  კერძოდ ქსნნის ციხის  შესახებ.
26.02
გამოკითხვა თემშ და თანატოლებში და მათგან ინტერვიუს აღება
ვიდეო კამერა , ფოტო აპარატი ,წინასწარ გამზადებული შეკითხვები,

პედაგოგი,
მოსწავლეები
საინიციატივო ჯგუფმა მსურველებთან ერთად მოაწყო ლაშქრობა ქსნის ციხეზე, გადაიღეს ფოტოები კედლის გაზეთისთვის

28.02

ლაშქრობის მოწყობა,ფოტოების გადაღება  კედლის გაზეთისთვის
მოსწავლეები,მასწავლებელი
პედაგოგი
მოსწავლეები
მოსწავლეებმა შექმნეს კედლის გაზეთი  
1.03
კედლის გაზეთის შექმნა ქსნის ციხის შესახებ .
ფორმატები,მარკერები,ფოტოები,
პედაგოგი მოსწავლეები
მოსწავლეებმა შექმნეს ვებგვერდი სადაც განათავსეს მათ მიერ მოძიებული ინფორმაცია ქსნის ციხის შესახებ,ასევე მიუთითეს გზამკვლევი
5.03
ვებგვერდის შექმნა, საინტერესო და სასარგებლო ინფორმაციის განთავსება ბლოგზე.

კომპიუტერი,მასწავლებელი ,მოსწავლეები


პედაგოგი მოსწავლეები


















     რეფლექსია პროექტის განხორციელებაზე
     სციალური პროექტი ,,ჩვენი სოფლის ღირსშესანიშნაობები ’’ წარმატებით განვახორციელე საბაზო და საშვალო  საფეხურის  IX-X კლასის მოსწავლეებთან. პროექტის მიზანი იყო: მოსწავლეებში რუსული ენის ლექსიკური ერტეულებისა და გრამატიკული კონსტრუქციების სწავლის ხარისხის გაუმჯობესების ხელშეწყობა.
             პროექტში ჩართული მოსწავლეები მიიღებენ ცოდნას ჩვენი სოფლის ისტორიული ძეგლებისა და ღირსშესანიშნაობების შესახებ.
             ჩემს მიერ შერჩეული ყველა აქტივობები  წარიმართა მიზანმიმართულად  გეგმის მიხედვით, რამაც შესაბამისად  გამიყვანა დასახულ მიზნის მიღწევაზე.
  პროექტის განხორციელება მეტად  სასარგებლო იყო ყველა კლასის მოსწავლეებისათვის. როდესაც მოსწავლეებმა რუსულ ენაზე მიიღეს ზოგადი ინფორმაცია ჩვენი სოფლის გეოგრაფიული მდებარეობისა და მისი ისტორიულ კულტურული ძეგლების შესახებ.  ნახეს დოკუმენტური ფილმი ისინი განაწილდნენ ჯგუფებში, რომლის თითოეული წევრი აქტიურად ჩაერთო და შეუდგა დაკისრებული მოვალეობის შესრულებას. მუშაობდნენ ინფორმაციის მოძიებაზე ინტერვიუს მომზადებაზე და პრეზენტაციის დამუშავებაზე. პროექტის განხორციელების დროს მოსწავლეები დროდა დრო ითვალისწინებდნენ ჩემს რეკომენდაციებს, რომელიც ეხმარებოდა მათ, რუსული ენის ლექსიკური მარაგის გამდიდრებაში და მონიტორინგს უწევდი მათ მუშაობას. მოსწავლეები პარალელურად ერთმანეთსაც უწევდნენ მონიტორინგს პროექტის მსვლელობისას, რამაც წარმატებულად განახორციელა პროექტი
      მომავალში მსგავსი პროექტის განხორციელებისას შევეცდები უფრო მეტი ყურადღება დავუთმო მშობელთა ჩარტულობას პროექტის დაგეგმვა განხორციელებაში.


Комментариев нет:

Отправить комментарий